niedziela, 1 lipca 2012

Gryzienie

Od jakiegoś czasu Osinek podczas zabawy jak się tak porządnie rozszaleje to gryzie. Łapie tymi swoimi zębiskami za plecy lub ręce. Czym więcej mówię aby tak nie robił to on specjalnie się rzuca i sprawia mu to straszną przyjemność. Jaką ma on przy tym radość a jak się śmieje. Wydaje mi się, że on  nie do końca zdaje sobie sprawę, że sprawia nam ból. Często takie zabawy kończą się tym, że podnoszę na niego głos, mówię że nie wolno tak robić , że to boli, czasami udaję że płaczę lub grożę palcem. Ale to nic nie pomaga i tak on robi swoje albo zaczyna płakać z taką straszną żałością jakbym mu zrobiła straszną krzywdę.  No i weź zrozum czemu mały wymyślił sobie taką zabawę. 
Zastanawiam się czemu on tak robi. Jak ugryzie go nasz pies to biegnie żeby mu paluchy dmuchać a jak ja mu mówię że mnie boli to on się cieszy. Czytałam w necie różne porady dotyczące tego tematu ale łatwo napisać a trudniej zastosować w praktyce. Gdyż ja nie wiem skąd mu się wzięło te gryzienie. No i jestem w kropce bo jak się mam bawić z Osinkiem żeby mnie nie gryzł??? Jak go tego oduczyć??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz