poniedziałek, 9 lipca 2012

Jeziorko, jeziorko, jeziorko!!!!

W końcu udało nam się wybrać nad jeziorko mimo, że mieszkamy na Mazurach nie zawsze jest czas i miejsce aby skorzystać z odludnej plaży:)Na dodatek męnż pracował cały tydzień na popołudnie to nie było jak. Ale ten weekend spędziliśmy w bajecznym miejscu. Moja siostra ma cudną, odludną działeczkę nad prześlicznym jeziorkiem z linią brzegową,małym pomostem i własną prywatną plażyczką. Piękne, ciche miejsce. Tylko natura i my, normalnie raj na ziemi:) Uwielbiam tam jeździć , można tam odpocząć i naładować baterie na cały tydzień. Na szczęście do tego raju mamy tylko 7 km. Dlatego w gronie rodzinnym wybraliśmy się tam w sobotę popołudniu i w niedzielę już od razu po śniadaniu. W sobotę było gorąco i duszno ale co jakiś czas padał deszcz więc wodę mieliśmy wszędzie nie tylko w jeziorze i grilloowe ognisko ładnie się paliło. Ogień był więc z głodu nie umarliśmy. Mimo wrednego deszczu siedzieliśmy twardo aż do wieczora. A co nie damy się tak łatwo przegonić. W końcu taka ciepła woda zdarza się naprawdę bardzo rzadko. Mieliśmy dziecinny termometr kąpielowy i woda w jeziorze miała 27-28 stopni! Ciepełko:)
W niedzielę od rana szybkie śniadanie i pakowanie. Zapas jedzenia, trunków orzeźwiających i nie tylko i zabawek dla dzieci no i w drogę na rodzinne plażowanie. Dzieciakom rozstawiliśmy duży namiot aby miały gdzie choć chwilę wyjść z wody i pobawić się.  Osinek miał okazję pobawić się ze swoimi starszymi braćmi. Mały uwielbia dzieci więc w miarę możliwości spotykamy się z rodzinką aby chłopcy mieli ze sobą kontakt. Starsi sprytniejsi bracia wpadki na pomysł aby uciekać od małego aby ten ich ganiał. Najpierw małemu się podobało ale jak nie mógł długo złapać to już zaczęły się nerwy:) Śmiesznie Osinek wygląda jak wpada w złość. Później zaobserwowałam, że dzieciaki wymyśliły aby Osinek pokazywał jaki on duży. I tak na zmianę chłopcy wołali: Oskar pokaż jaki jesteś duży! A Oskar cyk ręce do góry:) No to oni znowu; Oskar pokaż jaki jesteś duży! A mały znowu ręce do góry. Nie wiem ile razy oni tak do niego wołali ale mały w końcu się zdenerwował i uciekł od nich. Dzieciaki to mają super pomysły:)
Osinek i Cypruś w namiocie

Osinek to prawdziwy nie tylko zodiakalny  wodnik. Normalnie dzieciak niczego się nie boi do wody to aż piszczy i nie można go z niej wyciągnąć. Tylko by szalał. Wymyślił sobie, że będzie skakał z pomostu no bo przecież tata i wujkowie skaczą. To i on chce aż płakał jak go nie chciałam puścić. Aby matka nie była taka zła dla Osinka to skakałam z nim w wodzie. Mały nie czuje zagrożenia nie chce założyć ani koła ani rękawków do pływania. Strach pomyśleć co by było gdyby sam został na brzegu. Aby dzieciol choć chwilę odpoczął od wody to musieliśmy chodzić z nim na spacer albo zabierać do samochodu  bo inaczej to tylko woda i woda.
 A w wiaderku jest wieloryb:)

No i jedno z mamą żeby nie było że nie moczyła tyłka:)

Tak się wymoczyłam i opaliłam że jeszcze dziś mnie plecy bolą i rano ciężko było nałożyć koszulkę. Mam śliczną opaleniznę na razie na raka. Ale jeszcze z 2 dni i będę brązowa ale na plecach to skóra na 100% zejdzie. Osinka smarowaliśmy a siebie to jak już było za późno.No i ja i męnż troszkę cierpimy ale czego się nie robi dla brązu:) Znacie jakieś sposoby na oparzenia słoneczne? Czym tu się wysmarować aby nie piekło?
Chwila wytchnienia na leżaku i przekąska
No i czytanie książeczki o zwierzętach musi być. Ta książeczka jeździ z nami wszędzie bo kurki (kokoko) krówki (maaaa), świnki i koniki (iiiiiii) to  kilka razy dziennie trzeba oglądać aby nie zapomnieć ja wyglądają.
 No i na koniec buszujący w trawie:)
Weekend na świeżym powietrzu z rodzinką bardzo udany oby takich więcej w te wakacje było.