niedziela, 30 września 2012

weselny klimat....

"Weselny klimat - tak się zaczyna, jest biały welon
a w nim dziewczyna."

Kolejne wesele, tym razem w rodzinie. Moja szalona siostra cioteczna postanowiła usidlić spokojnego Andrzejka no i dzięki temu mogliśmy szaleć wczoraj na weselichu! Najpierw nie chciało mi się iść miałam @, wieczór wcześniej siedziałam do późna bo musiałam skończyć zaczęto  pracę (spałam 4 godziny), weselne stroje nie były wyprasowane,  w domu nogi można połamać, w lodówce światło, paznokcie nie pomalowane fryzjer na rano a ja ze wszystkim w proszku. Ale zagoniłam męnża no i jakoś ze wszystkim się wyrobiliśmy. Oczywiście do kościoła tradycyjnie się spóźniliśmy:)

Wzięliśmy ze sobą Osinka na imprezę bo były inne dzieci i młody był w swoim żywiole!
Jak on szalał!
Jak on tańczył!
Jak pił szampana!
Jak biegał za starszymi dziećmi!
Nie miał czasu na jedzenie i fotografowanie się z rodzicami!
Nie miał czasu dla "starych" bo za dziećmi mało nóg nie połamał :)
A o to dowody:

Para młoda

Szampanowo: Mówili, że do dna!

Trochę nas... oczywiście przy stole:)

Weselna ekipa ( nie mam wszystkich fotek jak dotrą do mnie to obowiązkowo pochwalę się Wam)

Powrót do domu ok 4 rano!
 Nogi obolałe, szaleństwa na parkiecie do końca imprezy.
Wygrany konkurs oczepinowy ( na zdjęciach widać dwie ładne okrąglutkie buteleczki wody ognistej) -czyli nagrodą był "zestaw noworoczny".
Młodzi w prezencie dostali łódeczkę - fantastyczny pomysł! Idealnie nadaje się na tę wspaniałą działeczkę nad jeziorkiem!
Super było! Dziękujemy!

"Wesele hej wesele hej wesele
Tańcowało, grało i śpiewało ile tchu
Dlatego weseliska było ziemi mało
i nawet nieba mało było mu."


12 komentarzy:

  1. Śliczna suknia, uwielbiam takie skromne ;) Cieszę się, że Osinek brylował w towarzystwie dzieciaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna zabawa musiała być. Bomba!!! A Osinek wyglądał przecudnie :))) Fajnie, że miał towarzystwo innych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda zabawa była świetna! Męnża z parkietu nie mogłam ściągnąć! A Osinek to taki artysta!

      Usuń
    2. No to bomba :) Tylko pozazdrościć :)A na artystę to Osinek wygląda i to takiego z pomysłami!

      Usuń
  3. Oskar wygląda jak mały dżentelmen :) cudny :) ah...też bym poszła na wesele... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala niezła imprezka :) wyglądacie szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wesele, dobrze ze synek sie wybiegal, wytanczyl, wyszalal wiec pewnie i Wy mieliscie troszke spokoju :). Zdjecia super, sliczna para mloda.

    http://mama-we-francji.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie koniecznie mieliśmy spokój trzeba było cały czas pilnować bo z restauracji były wielkie schody.

      Usuń