niedziela, 24 sierpnia 2014

Urodzinowe kadry

Julian urodzinki będzie miał w czwartek ale już dziś zorganizowaliśmy mu urodzinową imprezę
Przygotowałam obiad i tort
Tak tak tort był mojej produkcji - gościom smakował i nawet dokładki były :)
Jestem zmęczona więc zostawiam Was ze zdjęciami
 Julian z chrzestnymi
 Rodzinne dmuchanie świeczki - Julo mówił "siii" a Oski z chęciął wyręczył brata
 A po wyjściu gości matka do aparatu się dorwała
 Mój kochany roczniak

 Balonowe szaleństwo

A kiedy pożegnaliśmy gości, ogarnęłam dom, zmywarka chodziła więc mimo deszczu wyskoczyłam choć kawałeczek tortu zgubić :)

 Dziękujemy gościom za przybycie, miłe towarzystwo i prezenty. 
Julo zachwycony - Oskar jeszcze bardziej :)
 
pozdrawiam
PODPIS

9 komentarzy:

  1. Ciesze się, że imprezka Wam tak fajnie się udała! I podziwiam samodyscyplinę z bieganiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Ewka złapałaś bakcyla na bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia super wyglądasz i podziwiam za motywację!!!! a tort wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak dmuchanie świeczek jest najlepsze ;)
    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń