niedziela, 7 kwietnia 2013

"udało"

Tak właśnie Osinek mówi jak mu coś się uda:)
I właśnie nam się udało w piątek spotkać się z Kasią i jej córeczkami.
Kasia przyjechała odwiedzić rodziców.
No i najważniejsze Kasia przywiozła wymarzoną, wyczekiwaną ciuchcię! 
Oskar oszalał i nie chciał niestety dzielić się z Zuzią ciuchcią, nawet do łazienki na siusiu chodził z ciuchcią.
Spać też poszedł z ciuchcią :)
Od wczoraj nie rozstaje się z nią.
A na pytanie skąd ma ciuchcię odpowiada "ciocia Kiasia dała"











Kasia zostaje jeszcze przez tydzień u rodziców więc mam nadzieję, że uda nam się jeszcze raz spotkać. 
Dziękujemy za odwiedziny, prezenty no i przywiezienie ciuchci :)

20-ty tydzień ciąży minął!
Rosnę w zaskakującym tempie!
Garderoba zmniejsza się z każdym tygodniem:)
To znaczy, że czas na jakieś zakupy bo niedługo w męnża koszulkach będę chodzić :)
Na szczęście waga nie jest jakaś straszna na + ok 4,5 kg.
Nadal nie wiem co się kryje w moim brzuszku.
Na usg mam dopiero na koniec miesiąca więc może dopiero wtedy poznam płeć dzidzi.

pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. Co ja widzę! Toż to śpiewająca Zuzia i Zosia od ogórka:):):)
    Osinek to przystojniacha, a w otoczeniu pięknych kobiet prezentuje się pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciocia :) U mnie 17 tydzień na horyzoncie :) I waga o dziwo też niewiele podskoczyła :) Ale my wstępnie płeć poznaliśmy :) Czekam na wieści odnośnie dzidzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nam uda się poznać płeć pod koniec kwietnia,

      Usuń
  3. już 20 tydzień, a pamiętam jak się martwiłam, gdy leżałaś na początku ciąży w szpitalu.
    jejku, nie obejrzymy się i zaraz będziemy podwójnymi mamami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu nie mogłam doczekać się kiedy będzie już połowa a tu proszę zleciało nawet nie wiem kiedy!

      Usuń
  4. Super ciocia :) Już 20 tydzień??? Kiedy ten czas tak zleciał???

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widac ze to juz polowa ciazy :)
    a ciuchcia fajna o nie ma sie co dziwic

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymamy kciuki :) A marzycie teraz o dziewczynce czy chłopczyku?
    http://krainapaozji.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń