środa, 22 stycznia 2014

decyzja podjęta....

.... urodziny Oskara robimy w Kinder Klubie już w ten piątek (24 stycznia)

Długo się zastanawialiśmy co z tym Oskarowym świętem robić. A raczej gdzie je zrobić czy w domu czy w sali zabaw. Padło na salę zabaw. Mam nadzieję, że młody będzie zadowolony i nie odstawi żadnych cyrków. A on to potrafi oj potrafi :D Goście jak na razie wszyscy potwierdzili przybycie więc będzie wesoło. Oskar nie mógł się doczekać dlatego Kamil zrobił mu kalendarz i młody co dziennie rano maluje jedną kratkę i stąd wie ile dni zostało do urodzin.


Tort upiecze ciocia Sara. Ma być śmietankowo-brzoskwiniowy z Myszką Miki. To będzie jej debiut w tej dziedzinie więc trzymajcie kciuki aby się udało :)
 
Patrzę na Oskara i nie mogę w to uwierzyć, że mój synuś ma już 3 latka. A taki mały był, a teraz taki z niego wygadany, szalony, po prostu kochany urwis. 


pozdrawiam 

6 komentarzy:

  1. No to proszę o relację z tego dnia! 3 lata, kurczę moją Natalka za pół roku skończy - jak ten czas leci!

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas rowniez za pol roku 3!!!!
    ale to leci!!! za szybko..
    udanej zabawy zycze kochani ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo to z miłą chęcią obejrzymy fotorelację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. już 3 latka?!
    kiedy? kiedy?
    już nie mogę się doczekac urodzin mojej Em.
    czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
  5. yo już 3? no nie! za szybko czas zasuwa. czekam na wieści z frontu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też jakoś tak dziwnie, że Oskar juz 3 latkiem będzie :) Moja Zuz rocznikowo już 4!
    4!!! dzieci rosną, siwych włosów przybywa, byle do wiosny ;)
    udanej zabawy! Oskar na pewno będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń