poniedziałek, 13 października 2014

jesienna niedziela



Idealny dzień, idealna pogoda, rodzina w komplecie - uwielbiam takie
rano 12 km w nogach nową trasą (góry, góry, góry ale endorfiny sprawiły, że czułam się wspaniale)
potem domowa pizza i spacer w parku
dzieci wpuszczone w kolorowe liście biegały jak szalone
zrobić wspólne zdjęcie moim chłopakom to jest wyższa szkoła
nawet na pól sekundy nie zatrzymają się ale za to ich kocham :)
nie mogłam zdecydować się więc zrobiłam kolaże







A po takiej dawce świeżego powietrza odstawiliśmy chłopaków do teściowej a sami wybraliśmy się do kina na film "Miasto 44". Jeśli ktoś nie oglądał to polecam. Po takich emocjach nie mogłam zasnąć całą noc śniła mi się wojna.Ten film warto obejrzeć.

 pozdrawiam poniedziałkowo

PODPIS

7 komentarzy:

  1. Cudownie spędzona niedziela! No i dobrze, że kolaże zrobiłaś bo tak fajne zdjęcia miło się ogląda!
    My też wybieramy się do kina na "Miasto 44" niestety do nas wszystko z opóźnieniem dochodzi i dopiero od przyszłego poniedziałku będzie w kinach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet 3ech uchwyciłaś :) zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień na zdjęciach jest piękna i super chłopaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że dzieciaki miały dużo frajdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne spacerki , uwielbiamy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń