sobota, 10 sierpnia 2013

Moczymy tyłki ...


... to znaczy chłopaki moczą tyłki a ja tylko nogi :)


Osinkowi spodobało się pływanie w rękawkach i nauka pływania.
Nawet udało mu się przez chwilę utrzymać na wodzie bez trzymania przez męża.
Moje dziecko stwierdziło, że machanie rączkami i nóżkami czyli pływanie to ciężka praca i chętnie wskoczyło w koło :)


To że lubimy bezludne plaże to już pisałam.
Kiedyś to miejsce było pełne ludzi - teraz tam nikt nie zagląda plaża prawie zarosła a szkoda bo miejsce cudne, mega czysta woda i łagodny brzeg .

Chłopaki korzystają z upałów szaleją w wodzie a mnie dopadło przeziębienie.... a to wszystko przez tę cholerną zgagę i picie zimnego mleka. 
Gardło boli, skrzeczę jak żaba, kaszel męczy, głowa boli a jakby było mało mam jeszcze katar! 
A na poniedziałek umówiona wizyta u fryzjera. 
Mimo, że 9 miesiąc to matka musi jakoś wyglądać :)

pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. Zdrowia dla Ciebie dużo!
    A fryzjer w 9 miesiącu to dobry pomysł.
    Później nie będzie już czasu ani głowy na takie rzeczy :)
    Widzę, że Osinek czuje się jak ryba w wodzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego zaplanowałam na koniec ciąży małe zmiany na głowie
      bo z Osinkiem nie byłam i zanim się po porodzie wybrałam to wyglądałam strasznie:)
      A z wodą to prawda jak na prawdziwego wodnika przystało:)

      Usuń
  2. Zdrówka ! Też lubiłam się tapłać w wodzie, jak byłam mała, zresztą do teraz mi to zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się chłodzicie;) A Ty biedna faktycznie przesadziłaś z tym mlekiem. Na zgagę polecam miętę.Gardło możesz przepłukać szałwią lub rumiankiem. Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super pływa!! mój to trzęsie pupką jak ma wejść.. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia pokaż się po fryzjerze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dlaczego już nie ma ludzi?
    Osinek zuch:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta plaża kiedyś należała do pobliskiego ośrodka wypoczynkowego, który został sprzedany i ogrodzony. Teraz jest tam ciężko wejść i dlatego nie ma ludzi. Nam się ostatnio udało spędzić trochę czasu w tym fajnym miejscu.

      Usuń
  7. pokaż efekt po fryzjerze :)
    na poródwce trzeba dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emma plywa z frytka, a rekawkow sie boi, nie wiem dlczego ...

    OdpowiedzUsuń