czwartek, 11 sierpnia 2016

chwila na bloga

Po  tak długim czasie udało mi się znaleźć chwilę na bloga. Dawno tutaj nic nie pisałam. Ostatnio wiele się u nas dzieje. Moja nowa praca ogromna ilość szkoleń w różnych miastach Polski, do tego kilka startów w biegach,  ciągłe treningi, zabawy z dzieciakami i mogłabym wymieniać tak dalej.
Czas leci jak szalony. Niedawno był początek wakacji a tutaj pomału trzeba szykować się do początku przedszkola. Julian zaczyna edukację przedszkolną a matka się stresuje. Ale z Oskarem było tak samo. A później okazało się, że świetnie sobie radzi. 
Dzisiaj Julian rozłożył mnie na łopatki; mówię do niego zbieraj klocki bo wyciągam odkurzacz. A on do mnie nie mogę mamo, bo się spocę.... opadła mi szczena, ręce i tak mnie zatkało, że nie wiedziałam co mam mu powiedzieć.
A ostatnio Oskar mnie zapytał mamo po co urodziałaś Julka bo jednego synka chciałaś mieć a drugiego? A ja mówię a Julka urodziłam po to abyś miał się z kim bić. Na co Oskar odpowiedział to dobrze mamo zrobiłaś :)
 Dzieci i ich mądrości :)
To tyle  zostawiam was ze zdjęciami z ostatnich tygodni...


 Mój mały artysta na Dzień Mamy i Taty w przedszkolu

 Olecka Olimpiada Milusińskich. Julian i Oskar zajęli drugie miejsce w swoich kategoriach wiekowych w jednej z konkurencji.
 Nocne bieganie w Suwałkach. Najlepszy mój starty w tym roku i napiękniej zrobiona meta jaką widziałam. Noc, gwiazdy, czerwony dywan i oświetlenie do tego niesamowita muzyka.
 Półmaraton w Korycinie i bieg o krowę.

 SIŁA JEST KOBIETĄ - najlepsza koszulka biegowa :)
 Chrzest juniora - Kajtek nasz najmłodszy członek w rodzinie.

Runmagedon w Ełku i start Olecko Biega w tym fantastycznym biegu z przeszkodami.

 Kolejny bieg tym razem w Wydminach.





Mam nadzieję, że uda mi się częściej zajrzeć tutaj i napisać chociaż kilka słów. 


pozdrawiam

 PODPIS

4 komentarze: